Outlast Full Türkçe İndir-Full

Son zamanlarda çıkan korku temalı oyunların arasında farklı bir yerde duran Outlast, oyunda işlediği korku temalarını sonuna kadar kullanarak nefes kesen bir gerilim ve kanınızı donduracak bir korku vaat ediyordu oyuncusuna. Piyasaya çıktığında da öyle olmuştu zaten. Diğer oyunlardaki kahramanlar gibi elinizin altında ne bulursanız karşınızdaki düşmanlara karşı koyabileceğiniz tarzda bir oyun değil çünkü.

Oyunda çaresiz bir karakter olan Miles Upshur adında bir gazeteciyi yönetiyorsunuz. Karakterinizin merakı ve elindeki kamerasından başka da bir şeyi yok. Meraklı bir gazeteci olan Miles gizemli olayların yaşandığı kapatılmış bir akıl hastanesine gizlice girerek aklına dahi gelmeyecek bir takım gizemli ve ürkütücü olayların ortasında kalması ve olayların gizemini çözmeye çalışmasını konu alıyor.

İşletim Sistemi : Windows XP / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8
İşlemci : Intel Core 2 Duo @ 2.2 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4600
Ekran Kartı : Nvidia Geforce 9800 / ATI Radeon HD 4870
Ekran Kartı Hafızası : 512 MB
RAM : 2 GB
HDD : 5 GB


Rar şifresi : www.sağlamindir.net



Outlast Full Türkçe İndir



9 yorum:

  1. LAN RAR ŞİFRESİ YANLIŞ

    YanıtlaSil
  2. Inanilmaza abi bi yardım yapıcaksınız onu da berbat rezil halde yapiyosunuz attiginiz rar şifresi yanlış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ğ değil g olcakmış www.saglamindir.net

      Sil
  3. merhaba şuana kadar 2 tane indrdim outlast da acaba bu link te kameramız kırlıyor mu veya mouse sallama bölümleri var mı?

    YanıtlaSil
  4. indiriorum ve kuruyorum rar dosyasındaki not defterini okuyorum şifre felan her şeyi yapıorum dosyaları deiştir felan yaptım her şeyi türkçe yama felan ama oyuna girmeyi denediğimde ekranda olgame dosyası bulunamadı gözat yaparak seçin felan dedi bende seçtim o outlast dosyasındaki olgame dosyasından olgame yazan programı sonra ınt programı oldu ve bende açamayınca felan sildim yardım edebilirmisiniz acaba nasıl yapcağımı?

    YanıtlaSil