Euro Truck Simulator 2 İndir – Tek Link 56 DLC 1.31.0.75s

Euro Truck Simulator 2

19 Ekim 2012’de SCS Software firması tarafında yayınlanmış bir kamyon oyunudur. Scania, Volvo, MAN, DAF, Iveco, Renault gibi markaların lisanslı otomobillerini bünyesinde barındıran Euro Truck Simulator 2, bir adet Mercedes Majestik otomobilini de lisanssız olarak oyun kapsamına dahil etmiştir.
Yılın simülasyonu ödülünü pek çok oyun incelemesinde alan Euro Truck Simulator 2, yarattığı güncellemeler ve yenilikler ile çekici özelliğini de oyunun içine yerleştirmiştir.
Oyun Avrupa’ da geçmekte ve İngilizce tek bir kelime bile oyunun içinde yer almamaktadır. Bu da Türk olan ve İngilizce bilmeyen oyun severlerin sevindiği bir gelişme olmuştur.
Bir araç seçerek ve cinsiyetinizi belirleyerek oyuna başlıyor ve akabinde biriktirdiğiniz para miktarını da görevleri yerine getirerek arttırıyorsunuz.


Sistem Gereksinimleri:
  • İşletim Sistemi: Windows XP ve üzeri
  • İşlemci: Dual core CPU 2.4 GHz
  • Bellek: 4 GB RAM
  • Ekran Kartı: GeForce GTS 450-class (Intel HD 4000)
  • Boyut: 2,46 GB

Euro Truck Simulator 2 Oyununu İndirmek İçin Aşağıdaki linki kullanabilirsiniz.


↓↓↓İndirme Linki↓↓↓

Google Drive

MailRu

Torrent


Euro Truck Simulator İndir


12 yorum:

  1. şimdi denicem bakalım olacakmı?

    YanıtlaSil
  2. inşallah olur yarrabbi başarılar yapanlara

    YanıtlaSil
  3. inş olur da türkiye haritasını oynarım :D

    YanıtlaSil
  4. abi bensizin euro truck simulatör 1.31i indirdim setp exe açarken dosya virüslü diyor winrar 32 bit

    YanıtlaSil
  5. -11 error falan dio yani ben ugrasiyorum zaten bilgisayaragec inio birde interneti de zor buldum yani cok ugrastim cokta yoruldum tam indi hadi kuram dedimkendimce hata verio bide ben bu siteye guvendim ama iyi degilmis yildiz verseydim 1 yilsiz verirdim ama iyi olsaydi hem 5 yildiz hemde butun cevreme bu siteyi onerirdim cidden cok kotu bisr site bu

    YanıtlaSil
  6. İndiriyorum olur herhalde

    YanıtlaSil